Bröderna bus

Nu börjar killarna i F- kullen närma sig 1 år. Är så nöjd med dessa två grabbar. De har ett otroligt temprament med trevligt utseende. Meatloafs First Gentleman blev ju till slut kvar här hos oss och det är jag så glad för. Han är en otroligt trevlig hund med ett rastypiskt utseende. Han ser fortfarande väldigt valpig ut men jag tror att han kommer bli riktigt bra när han vuxit färdigt. Allan har hittils två ck av två möjliga på utställning och han har skött sig exemplariskt på utställningarna han varit på och gillar att showa i ringen. Vi har även varit på Lure coursing träning. Det var verkligen jätte roligt. Fantastiskt att se hur snabbt de fattade vad de skulle göra. Till helgen är det dax för träning igen. det ser jag fram emot och säkert Allan också. Sedan har vi ju Meatloafs Final King. som bor hos Lena, Lennart och 3 whippet hanar. Jag är så glad att han fått ett så fantastiskt hem. Wille som han kallas är en stilig kille som redan vid 9 månader tog sitt första cert och blev andra bästa hane på My dog. Stort Grattis till Lena som visar honom så bra. Wille är en hund som älskar alla både människor och andra hundar och har ett fantastiskt temprament. Även Wille har börjat med Lure coursing och verkar tycka det är toppen. Jag tycker det ska bli så kul att följa dessa killar i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0