Vad är det för årstid???

Vilket väder vi har det är ju rena hösten ute. Vet inte sommaren att juni börjar nästa vecka? I dag har det varit en ur tråkig dag. Mannen är bortrest och jag och Adam har bara varit hemma och slappat. Bellas mage blir allt rundare och i dag kom jag på att det kanske är dax att börja förbereda lite inför valparnas ankomst. Satte mig ner och funderade lite på vad som behövs. Tänk vad man glömmer på några år. Var ute i ladugården och hittade en kanon bra valplåda som bara behöver ändras på lite.Sedan är det bara och vänta den dryga veckan som är kvar. Vi får hoppas det blir bättre väder i morgon men det ser inte så ut på någon väderkarta så det kan nog bli en tur till badhuset vilket både jag och Adam tycker mycket om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0