SEMESTER!!!!!

Nu börjar det bli riktigt busigt i valplådan. De är ju så söta så man nästan dör skulle helst vilja behålla allihopa men det går ju inte, fast en kanske? Jag har inte bestämt mig ännu men de ser så fina ut. Vi får se. Snart går äntligen mannen på semester och vi kommer att ta en långtur med nya husbilen. som vi har väntat på detta bara vi 3 inga hundar då mamma och pappa är snälla och ställer upp. kan bara tänka mig vad de kommer att ha vuxit på drygt en vecka. Till hösten ser jag fram emot att åka på utställning i gen det är ju hur länge sedan som helst. Fast när man tittar på Bella som är jätte mager och har en päls som bara rasar av henne så undrar man ju om hon kommer bli sitt vackra jag igen. Hihi. Tänk att den hunden har blivit världs vinnare. Otroligt! Jag kommer nog aldrig riktigt fatta hur stort det var. Ha det gott i sommar värmen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0