VÅR

Just nu känns det som om det hade varit skönt med vår. Men när man vet att det bara är Januari så känns det väldig långt borta. Hade sett fram emot lite utställningar i Norge fram över men det ser glest ut då det hade suttit fint med ett cacib till eller stor cert som det ju heter i Norge. Lite kul tycker jag. Men den tiden kommer väl. För övrigt rullar det mesta på ska ju vara föräldrar ledig ett bra tag till och det känns helt ok tycker jag. Vi hoppas även på att kunna para Bella om några månader igen. Det hade varit så mysigt med valpar igen min senaste kull med heelers var ju 2004 det är ett bra tag sedan nu. Hade varit roligt att behållt en valp efter Bella men det får bli i en annan kull i så fall. Har fullt upp nu känns det som. Alla ni som har podengos vet ju att det krävs en del för att de ska kunna vara lugna inomhus. Dessutom har jag alltid sagt att jag inte vill ha för många hundar så just nu räcker det med 4 st. Till helgen ser vi fram emot att få umgås med våra "Husbils kompisar" som vi bjudit hem på middag. Då längtar man ännu mer till våren får se vart första turen går i år. Det är något att se fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0