Magsjuka

Nu har stackars Adam spytt i 4 dagar. Så fort man tror att det äntligen slutat och man börjar ge honom lite mera mat så kommer det igen. I bland med över ett dygns mellanrum. Tvättmaskinen går verkligen på högvarv nu. I dag verkar det i alla fall bra än så länge, så det blir att leva på proviva och rostbröd i ett tag nu så att man verkligen är på den säkra sidan.I går var det alla hjärtans dag och jag fick en underbar SPA helg av mannen. Som jag längtar. Min syster Hanna är snäll och kommer hit och passar Adam och hundarna och med sig har hon sina duktiga döttrar som säkert kommer att vara till stor hjälp. Ska bli så skönt att komma bort och bara tänka på sig själv. Det ser jag verkligen fram emot =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0