Mycket nytt

I dag har valparna fått många nya upplevelser att smälta. Tänk att världen är större än här på Gunneröd. Vi tog bilen till veterinären vilket gick otroligt bra. De pep en liten stund sedan stensomnade de alla 3. Väl framme hos veterinären var de väldigt ny vakna och han nästan inte fatta vad som hände. Lite tjut kom det förstås när den hemska nålen med chippet kom fram men annars gick allt bra. Väl hemma igen var det dax för en ny upplevelse. Nämligen att bada. Inte så kul. Men det funkade.  I morgon kommer den första valpen att lämna hemmet. Nummer 2 åker på söndag och nummer 3 på måndag. Tur att inta alla åker på samma dag så jag får vänja mig lite. Jag önskar de nya podengo ägarna lycka till och jag lovar att ni kommer att få mycket glädje av er lilla hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0